AmmarSprouse c:

Is listening to

About Me!

My photo
For Teen. MrSM Baling. first batch. 140397 ,smart ? LOL :D . So , I can't make your jealous cause I'm imperfect . Give your support n I'll support you . Follow me if your heart told you to do so, kay ? FiN

Sunday, June 5, 2011

Hui Yoh .

Cuba korang bayangkan keluar rumah pukol 9
sekrang dlm pukul 10

huihh penat giler kluar rumah ni tgk kalu kire kire kire
13 jam wot kat dlm kereta tuh
boleh berdiri lame lps tuh
mcm malas nk duduk dah

korg tgk lah
aku ni dah lah x leh ddk lama2 , diri lama2
haih

so my story start dgn ke tesco Setia Alam
pergi sna mcm biasa , beli brg dapur
beli keperluan diri, kndiri dan keluarga
susah benor teman mencari ( huihh ckp perak dah hah ! :D )

so , beli punye bli punye bli
tup tup dah pukoi 11.36
so teroi la aku balik

sampai kat umah boleh lek kejap ( tp skjp je )
sampai rumah pon dkt pukol 1 nye
habis lunch
kne pegi sambut birthday si abang aku yg ...
ntah la nk bg dye ape , hmm

so ak pon dah knyang
sampai kat restoran kat bapak ak je perut buat bising tetiba
so aku buat la mcm aku lpr ( sbnrnye x )
abes tu aku order sampai 3 dishes
wuihh sdp bebenor sampai lupa perut ak dah kenyang

abes tu plak pi lah hanta si kakak ak ni balik ke metrik dye
dlm perjlnn , ak tertido
x sangka plak tup tup dah smpai banting
emmm tgk kehijauan hutannya yg menghijau ( dah nma pon hijau )

yg besnye pertama kali melihat student di sana
ad yg bergembira ad yg berseorangan
tp itulah masyarakat kat MRSM Baling ( lbeh kurang lee )

hmm, tanpa segan silu ak pon salam tgn kakak ku
dan terus beredar dari situ
sampai tgh jln , mak ak plak tetibe nk mkn mee bandung
ape lg stop tepi kedai, ha org utargha di situ

huiih , ak pon x thn la situasi lagu ni
aku pon truih dok ckp utara laa
nk buat lagu mana aku dok blaja' hat situ

hemmm
abes dah makan tu, terus beredar

ms dlm perjlnn ke restoran bapak ak semula
tetibe berborak sana sisni keluarga ku

tup tup , dah sampai restoran
sampai je trus naik atas
bru nk ngadap kom, tetibe kne pasang kipas
abes pasang kipas , ak pon on la facebook
dan blogger supaya ak dapat menulis dgn sempurna skali tntg hari nih

so, enjoy your holiday till 12 June 2011
go to vacation n relax your mind !