AmmarSprouse c:

Is listening to

About Me!

My photo
For Teen. MrSM Baling. first batch. 140397 ,smart ? LOL :D . So , I can't make your jealous cause I'm imperfect . Give your support n I'll support you . Follow me if your heart told you to do so, kay ? FiN

Monday, November 21, 2011

Story, at MidValley


k first
aku beli tiket ktm ke kl sentral
then aku turun bawah
tggu lelama sgt, aku pon duduk ( lantai )
then tetiba je ade kapel lalu depan aku and stay kat situ
betul2 depan pintu masuk aku cop
then si perempuan ni letak tgn dye kat bahu laki tu
aku pon tetibe si laki tu toleh kanan
aku pon mcm " eh, tu bkan budak maktab aku ke?"
then aku pon beranikan diri lalu depan dyorang
sempat aku toleh," ni bukan budak johor tu ke? abg iqbal"
"ye la abg iqbal"
ok
pastu ak terus je perhati diorang
komuter pon sampai
dgn ramai orangnya
berhimpit la masuk train
dah tutup pintu, ak betul2 dpn pintu, diorg betul2 blakang aku
ak pon sndar kat pintu then tgk
*nmpk
iqbal pgg pinggang pompuan tuh
then pompuan tu pgg muka iqbal
ak pon,"ishh x taw malu ke?"
"buat mcm nak cium la syal"
kata hati ku
the ak turun kl sentral
ak x tahu dyorang turun mane
fin~